marți, 10 mai 2016

NIVEA Care

       Astăzi am să vă scriu despre crema minune cu care am reuşit să trec sezonul rece. Crema NIVEA Care se poate folosi pentru faţă, corp şi mâini şi promite o hidratare intensivă fără a îngăşa pielea. Eu am această cremă dintr-un pachet NIVEA pe care l-am primit din Germania, dar se poate cumpăra şi de la noi. Această cremă este disponibilă în varianta de 100 ml şi de 200 ml. Am primit această cremă chiar la începutul lunii februarie(brrr....), motiv pentru care am început să o şi folosesc imediat. În sezonul rece pielea mea suferă cumplit de deshidratare şi folosesc o mulţime de produse care mai de care...poate,poate îmi găsesc salvarea. Deci să revenim...am folost această cremă mai mult pe mâini şi pe faţă şi pot spune în primul rând faptul că nu lasă o senzaţie grasă.

     Cel mai mult la această cremă îmi place mirosul. Mi se pare că are un miros delicat de citrice. În ceea ce priveşte hidratarea, îşi face treaba chiar  foarte bine. Intră foarte repede în piele şi durează. Se poate folosi şi ca bază pentru fondul de ten, este foarte OK.



Recomand această cremă dacă aveţi probleme cu deshidtratarea, este aliatul perfect atunci când este frig afară. Şi nu strică să aveţi mereu în poşetă varianta de 100 ml, pentru a vă menţine mâinile hidratate şi protejate.




Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre această cremă puteţi vizita site-ul NIVEA sau pagina de Facebook NIVEA Romania.









Ce opinie aveţi despre această cremă?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu