vineri, 29 aprilie 2016

Rujuri colorate de pe Aoro

    Hello, a trecut o vreme de când am mai postat ceva. Următorul articol este despre rujurile pe care le-am comandat mai mult ,,în joacă'' şi care au ajuns să îmi placă la nebunie. Îi comandasem iubitului meu parfumul preferat, iar ca să mai pun în coşul de cumpărături şi ceva pentru sufleţelul meu, am comandat un ruj(3 nuanţe), pe care l-am găsit pe site(aoro.ro) în timp ce scroll-uiam bezmetic. M-a atras în primul rând gama variată de culori şi apoi preţul (9 lei). Nu am mai stat pe gânduri şi le-am adăugat în coş. Când am primit coletul, am fost extrem de curioasă să încerc rujurile. 
Rujurile sunt foarte pigmentate după cum se vede în imagine. Eu am ales 3 nuanţe: Make it Right(sidefat-cel din stânga), Atomic Ruby(mat-cel din dreapta) şi Scandalous Depraved(mat-cel din mijloc). Rujul se numeşte  Makeup Revolution, acum este la preţul de 8 lei şi sunt disponibile mai mult de 10 nuanţe. Eu sunt foarte mulţumită de ele, având în vedere preţul lor.

Un comentariu: